شرکت همراه رایانه ایرانیان

شرکت همراه رایانه ایرانیان

بلاگ همراه رایانه ایرانیان برای ارتباط راحت تر شما با تیم متخصص و پشتیبان
شرکت همراه رایانه ایرانیان

شرکت همراه رایانه ایرانیان

بلاگ همراه رایانه ایرانیان برای ارتباط راحت تر شما با تیم متخصص و پشتیبان

5 روش جدید بازاریابی 2021

سعی دارم تا در 5 پاراگراف کوتاه 5 روش جدید بازاریابی که همراه خلاقیت است را معرفی کنم پس بدون مقدمه به توضیح هر پنج شیوه مارکتینگ یا بازاریابی آسان می‌پردازیم:



1) تبلیغ دهان به دهان توسط دوستان نزدیک همراه با معرفی یک سرگرمی. از حداقل 20 نفر از نزدیکان یا دوستانتان بخواهید تا فعالیت شما را در شبکه های اجتماعی یا جمع های دوستانه خودشان به همراه یک سرگرمی جدید که شما به آنها پیشنهاد می دهید منتشر کنند. حتماً و حتما زمان مشخص برای این روش مشخص کنید و نتیجه را کنترل کنید. و سعی کنید به طور پیوسته در چند تایم لاین متفاوت این روش را پیاده سازی کنید. بگذارید بیشتر شما و فعالیتتان را بشناسند. از آنچه که انجام  می دهید مطمئن باشید.

2) هشتگ سازی دومین روشی هست که می توانید به طریقی متفاوت و امروزی جذب مخاطب داشته باشید. یک هشتگ جدید بسازید. برای این کار ابتدا باید دانشی را فرا بگیرید تا از دنیای هشتگ ها و البته مباحث داغ فضای مجازی باخبر شوید. برای مثال پیش از هشتگ سازی باید بدانید موضوع پر چالش یا پر بحث فضای مجازی و به اصطلاح هشتگ های داغ کدام هستند و از طریق نفوذ به این دنیای پر بحث معرفی هوشمندانه خود را شروع کنید. ناگفته نماند که برای این کار نیز هم مطالعه و تجربه لازم است و هم اینکه باید به صورت پیوسته و ادامه دار باشد. کنترل و برنامه‌ریزی اساس مارکتینگ و بازاریابی است. پس بدون برنامه هیچ اقدامی انجام ندهید. مهمترین فاکتور برنامه ریزی نیز، تایم لاین و زمانبندی اعمال پروژه هاست.

3) جایزه و هدیه بدهید. یک هدیه ارزان قیمت نیز در یادها باقی می‌ماند. یادتان باشد که بسیاری از موقعیت های موجود در تقویم می تواند بهانه ساز برای ارائه خدمات رایگان و همچنین ارائه‌ی جایزه‌ها و هدایای شما باشد. فراموش نکنید که تبلیغ به شیوه صحیح و همراه با کنترل صحیح می تواند نوعی سرمایه گذاری باشد. هیچ وقت یک تبلیغ صحیح را هزینه نپندارید. جایزه دادن و هدیه به جامعه هدف شما نوعی ارتباط مؤثر است که راهگشای کانال فروش شماست. اما خلاقیت در نوع جایزه بسته به نوع تفکر شماست. برای مثال می‌توانید به صورت سمبلیک جایزه های خود را در قالب یک مسابقه تلفنی و یا یک مسابقه آنلاین در شبکه اجتماعی به مخاطب عرضه کنید. بر خلاف عقیده عموم صاحبان کسب و کار، کوپن تخفیف در عصر حاضر یک جایزه و یا یک هدیه به حساب نمی‌آید.

4) بلا استثنا از شاخ های مجازی کمک بگیرید. شاخ های مجازی افرادی هستند که فالورها یا دنبال کنندگان بسیاری دارند. بنابراین افراد محبوبی شناخته می‌شوند و عموم مردم به توصیه های آن‌ها گوش می‌کنند. اما نوع تبلیغ را حتما و حتما و حتما خودتان یا به کمک یک متخصص مارکتینگ که توانایی سناریو نوشتن برای تبلیغ را دارد پیشنهاد دهید. قطعاً هزینه تبلیغات در شبکه اجتماعی و در کانال های شاخ های مجازی و یا سلبریتی ها از تبلیغات رسمی و پر زرق و برق رادیویی و تلویزیونی ارزان تر است اما نباید بدون چارچوب و بدون هدف دست به تبیلغ بزنید. سناریوی تبلیغاتی باید به نحوی باشد که بتوانید آن را کنترل کنید و به اصطلاح توان شکار را در موقعیت شکار به شما بازپس دهد. در غیر این صورت منابع مالی خود را هدر می دهید.

5) خودتان تبلیغی برای یک شرکت بزرگ شوید. شاید این روش از دید شما ناخوشایند باشد اما برای معرفی خود باید برای شرکت‌های بزرگ‌تر و با سابقه بیشتر تبلیغ کنید. شرکت های بزرگ همیشه برنامه های ویژه برای سهم بازار خود دارند و در سال‌های متمادی تجربیات زیادی به دست آورده اند اما از داشتن و یافتن بازار جدید استقبال می‌کنند بنابراین می توانید برای آن شرکت تبلیغ کنید و در کنار ارائه تبلیغ شرکت های بزرگ و معرفی محصولاتشان، محصول و یا خدمات خود را پروموت کنید.


با آرزوی موفقیت و پیشرفتتان در زندگی

نگارنده: حمیدرضا غلامی



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد